3 Mart 2008 Pazartesi

BİR GARİP HALET-İ RUHİYE...

Bugün pazartesi... Hafta başı ve hava güneşli... Aslında neşeli olmam gerektiğini düşünmemi sağlayan bir şeyler var gerilerde... Ama nedense içimde bir huzursuzluk, bir gerginlik hakim. Duygularım karmakarışık. Kendimi yapayalnız hissediyorum bazen. Acaba bu yalnızlık benim tercihim miydi yoksa buna itildim mi diye düşünüyorum. Çok yorgunum. Omzumda koca bir dünyanın yükü var sanki. Tüm karamsarlığım ve gerginliğim üzerimde bugün... Kendimi binadan dışarı atmak istiyorum ama ayaklarım gitmiyor.
Hayatımda bir şeyler hep eksik gibi geliyor bana. Dışardan bakanlar hep aynı şeyi söylüyorlar... Mutlu bir yuva (!), sağlıklı bir bebek e tabi bir de bu kıtlıkta sağlam bir işim var... Ama bir şeyler eksik kalıyor yine de.. Çözemedim...

3 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili Gölge,

Öncelikle benim son yazıma bakmanı öneririm, bir parça neşelenmen için.

Ardından, zamanın oldukça, canımın ichi'nin HayatKısa adlı sitesindeki yazılara ve ana sitesindeki psikoloji, sosyoloji, yaşam koçluğu ve kişisel gelişimle ilgili yazılarına bir göz atmanı tavsiye ederim.

Güneşli ve aydınlık günler :o)

gölge dedi ki...

Sevgili Artemis;
sen bu yazıyı yazmadan önce senin sayfanda ufak bir gezinti yaptığımı düşünüyorum.. gerçekten çok hoş yazılar var... bunları bize yeniden hatırlatman çok güzel...Senin de günlerin aydınlık ve sevgi dolu olsun...

Goddess Artemis dedi ki...

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN!