19 Şubat 2008 Salı

SON DERS: AŞK VE ÜNİVERSİTE


Geçen hafta eşimle gidebileceğimiz şöyle dolu dolu bir film ararken Ferhan Şensoy'un başrolünü oynadığı "Son ders: Aşk ve Üniversite" karşımıza çıktı... E hadi bari dedik. Komedi üstadlarından Ferhan Şensoy'un dramı nasıl oluyor görelim...

Gördük... Filmin sonunda yine Babam ve Oğlumda olduğu gibi gözlerimiz kızarmış, yüreğimiz burkulmuş, gözlerimizin kenarında gizliden silmeye çalıştığımız 2 damla yaşla dışarı çıktık... Ferhan Şensoy'un oyunculuğuna hayran kaldım... Filmin başında söylenen “İlk dersimiz kimsenin buradan alınacak derse ihtiyacı olmadığı” sözü hiçbir üniversitede duyamayacağınız ilginç bir iddiasız iddia... Ben size filmi anlatmayacağım ki görmek isteyenler tüh demesin... gerçekten güzel bir film tavsiye ediyorum...
"Hayatta söylemek istediklerini, duygularını, sevdiğini söylemeyi erteleme. Çünkü hayat planladığın gibi gitmeyebilir, yarın hiç olmayabilir.”

Ama bahsetmek istediğim başka bir konu var... Filmde Ferhan Şensoy'un canlandırdığı Üniversite hocasını izlerken gözümün önüne Yüksek Lisans tez danışmanım geldi :)). Okulda benim sevgili hocamı da aynı Ferhan Şensoy'u gördükleri gibi görürler... Hafif çatlak, anlaşılmaz, ve şahsına münhasır bir adam... Kendisini görsem sinemaya git diyecektim, diyemedim... Şimdi fellik fellik hoca arıyorum okulda... :))) Sevgili hocam, Ben seni çok seviyorum....

Hiç yorum yok: