10 Mart 2008 Pazartesi

RECEP İVEDİKSEL BİR GECE...

Dün akşam arkadaşlarla şu aralar çok meşhur olan ve vizyona girdiği günden beri sinemaların önünde kuyruklar oluşturan Recep İvedik filmine gidelim dedik... Gittik...
Film hayatınız her anında, her köşe başında rahatlıkla görebileceğiniz standart bir magandayı anlatıyordu. Adam kaba saba ama duygusal... Maganda ama insanlığı ölmemiş... Argo kelimelerin be konuşmaların çok olması biraz rahatsız etse de filmde en çok gülünen kısımlarda bu konuşmalar oluyor genelde... Eğlenceli bir akşam geçirdiğimizi söyleyebilirim. Bol bol güldük... Ama şu da bir gerçek ki çocuklarıyla beraber gelen aileleri esefle kınadım.. Bu kadar küfürlü, bu kadar argo kelimenin olduğu bir filme ben olsam çocuğumu götürmezdim.. Millet filmleri izletiyor ondan sonra da bu çocuk bu şekilde konuşmayı nerden öğreniyor diye sorguluyor.. Bir de diyor ki üstüne gaffur kaldırılsın kötü örnek, recep yayınlanmasın kötü örnek... E izletme be kardeşim.. madem kötü örnek olabileceğini biliyorsun izletme... Neyse benim yine ukala eğitimci yönüm çıktı meydana :))
Gelelim sonuca... İzlemek isteyenlere tavsiye olunur.. bol bol gülersiniz, ama sanatsal bir yön asla beklemeyin.. Hüsrana uğrarsınız.. Çerez film dediğimiz filmlerden...

1 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili Blogger Arkadaşım,

Şimdi sana linkini yollayacağım mim, bir oyun ya da eğlence amaçlı değil! Geleceğimizi aydınlatacak çocuklarımızı koruma amaçlı. Seni de bu mim dalgasına ekledim, katılım göstererek duyarlılığını gösterir misin lütfen?


Mim: Çocuk İstismarını Durdurun