9 Nisan 2008 Çarşamba

HAYATIMIZ SINAV, HAYATIN SINAVLARI...

Yoğun bir çalışma döneminden sonra İzmir'e gidip girdiğim ÜDS sınavı pazartesi günü akşam üzeri açıklandı... Nihayet hep kıyısında kaldığım sevgili not 65 i alabildim... Bunun haklı gururu ve sevincini yaşıyorum. Tabi sevincim her an kursağımda kalabilir çünkü sınırın 70 e yükseltilmesi söz konusu. :(( Neyse hayatta atlattığımız sınavlar öğrenebileceğimiz, anlayabileceğimiz konulardan olsun sadece.. Sabrımızı ve aklımızın dengesini sınamasın hiçbir sınav...
Bu aralar aklımı ve sabrımı sınayacak o kadar çok olay oluyor ki dengelemekte zorlanıyorum. Hiç yüzüme bakmayan insanlar benimle konuşmaya çalışıyor (tabi ben de bu yakınlığın nedenini anlamaya çalışıyorum ama başaramıyorum), hayatta en çok istediklerim, heveslendiklerim olmuyor ama ne kadar istemediğim şey varsa hemen önüme çıkıyor. Yoruluyorum çoğu zaman... Anlamaya çalışırken, anlamlandırmaya çalışırken, yorumlamaya çalışırken bir bakıyorum kendimden geçmişim... ne kadar zor şu dünyada bir denge kurup hayatta kalmaya çalışmak..

Hiç yorum yok: