4 Haziran 2007 Pazartesi

MUTLULUK...

Hayat o kadar adaletsiz ki isyanımı dile getirecek bir yol bulamıyorum artık... İçimdeki sessiz çığlık öfkeye dönüşüyor. Hem kendimden yiyorum hem sevdiklerimden.. Yoruldum. Çok yorgunum. Umursama diyorum ama olmuyor. Umursamayan yanım çürüyor içimde.. Mutsuzum.. Mutluluğun tanımını unuttum. Arkadaşlarımla geçirdiğim saatler dışında hiçbir şey beni mutlu etmiyor. Onlarla beraberken unutuyorum sıkıntılarımı bir de oğluşumlae ilgilenirken. Dünyada herşey geçiyor tüm sevinçler sıkıntılar, bize kalan posaları oluyor. Avutmuyor mutlu olduğum günleri düşünmek artık...Mutluluk arıyorum, mutluluk istiyorum, mutluluk...

1 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili Gölge,

Hayatın adaletsiz olduğunu söylemişsin, sana katılıyorum, doğru bir tespit yapmışsın. Ama bir de şu var: Kimse bize gül bahçesi vaad etmedi ki!Kendimizi ve çevremizdekileri cennette yaşatan da biziz cehennemde yaşatan da.

Bir de şu var ki; mutluluğu aramaktan, mucize beklemekten, sürekli istemekten vazgeçtiğimiz anda; yani KENDİMİZİ KAİNATIN O MÜKEMMEL UYUMU VE AKIŞINA BIRAKTIĞIMIZDA, -biliyorum şimdi saçmaladığımı düşüneceksiniz ama- TÜM İSTEKLERİMİZ GERÇEKLEŞİVERİYOR! Hem de hiç beklemediğimiz yollardan ve tam da istediğimiz şekilde! Ben bunun böyle olduğunun, canlı bir tanığıyım, bizzat yaşadım ve gördüm.

Sözün özü, mutluluğu aramayın, aramaktan gerçekten vazgeçtiğiniz anda size gelecektir.


N.B. Bloğunuzu pek sevdim ve linklerime ekledim, bilginize sunarım.