12 Haziran 2007 Salı

HAFTA SONU...


Geçen hafta sonu (8-10 Haziran) Marmaristeydik. Eşim ve oğluşumla ilk defa yalnız tatile çıktık. İçmelerde Letoile otelde kaldık. Otel 4 yıldızlı olmasına rağmen 5 yıldız konforunu hiç aratmadı. Gerçekten yemekler, servis, odalar, havuzu ve herşey dahil sistemi çok iyiydi. Kısa da olsa hava değişimi çok iyi geldi. Tabi benim için tatilden çok yorgunluk oldu ama değerdi. Otele de tıkılıp kalmadık zaten içmelerin içinde dolaştık alışveriş yaptık. Gitmeyi düşünen herkese tavsiye ediyorum. Marmarisin doğası gerçekten çok güzel. Her taraf yemyeşil, deniz tertemiz. En kısa zamanda bir ufak kaçış daha yapmak gerek... :)

3 yorum:

ezop dedi ki...

Marmarisin de içine ettiler be güzelim. Çocukluğunun en güzel yılları Çubucak Orman Kampında ve Akyaka'da geçmiş biri olarak içim acıyor şimdi oralara gittiğimde.Bir kocamışlık söylemi dolanıyor dilime "eskiden böyle miydi buraları?Ne güzel, ne temiz, ne huzur vericiydi!"

gölge dedi ki...

hala temiz ve huzur verici ama dejenere olması engellenememiş tabi ki... yine de eski halini bilmediğim için belki de ben çok sevdim...

aimge dedi ki...

Benim de çocukluğumun büyük kısmı Çubucak' ta geçti.. Ezgicim ya seninle ortak çok şey paylaşmışız yazdıkça çıkıyor :) naregatse cafe, çubucak, trenyoluyla İstanbul' a gidişler....
Çubucak' a her gidişimde mide fesatı geçirdiğimi hatırlıyorum bir de denizde tuhaf yosunlar vardı basınca ya da oturunca poponu yakardı:) akşam hep birlikte yenilen yemekler, kampta geçirilen vakitler ne güzeldi....
Akyaka' ya ilk kez yıllar önce gittiğimde doğal akvaryum dedikleri derenin üzerinden geçerken çok etkilenmiştim,ve sakindi geçen yıl gittiğimde ise bir sürü insan vardı. her yer gittikçe kalabalıklaşıyor.