1 Temmuz 2008 Salı

TATİL İSTİYORUM TATİL...

Bu ara ciddi anlamda bir tatile ihtiyacım olduğunu düşünmeye başladım. Gözüm tatil sitelerinden ayrılmıyor. Sürekli uygun fiyatlı bir otel, tur.. vs. arıyorum. Aslında gidebileceğimizi de sanmıyorum ama işte bir umut yine de...

Zor günler geçirdik yine... Kapalı kaldık şehirde. Bu şehir beni boğmaya başladı artık. Sözde tüm tatil mekanlarına yakınız ama her seferinde bir engel çıkıyor karşımıza. Kâh para durumları, kâh zamansızlık derken yine bana annemlerle ve çocuğumla yazlık yolu görünüyor. Eşim işe yeni başladığı için muhtemelen izin alamayacak ve geçen sene olduğu gibi bu sene de beraber tatile hasret kalacağız... Son 4 senedir o kadar yoruldum o kadar yıprandım ki artık dinlenmek ve yenilenmek istiyorum. Yaşım 28 ama 40 yaşın yorgunluğunu taşıyorum omuzlarımda. Gerçekten yorgunum...Aklıma durumuma en uygun olan şarkı geldi... Çok yaşa Mazhar Alanson...

Ne yapsam Ne yapsam
Bir hamak alıp sallansam
Kurtulur muyum bunalımdan hamakta sallansam?
Ne kadar enteresan....

Hiç yorum yok: