14 Ağustos 2007 Salı

SERTAP ERENER VE FAHİR ATAKOĞLU


Geçen hafta (9 Ağustos) Sertap Erener ve Fahir Atakoğlu'nun birlikte verdiği konsere gittik eşimle. Çok eğlenceli ve güzel bir konserdi. Bu kadar iyi bir sahne daha önce görmemiştim. Sertap Erener hem sesiyle, hem sahnesiyle hem de esprileriyle muhteşemdi. Konserden çıktığımda büyülenmiş gibiydim. Yine gelse yine giderim konserine diyeceğim nadir sanatçılardan... Fahir Atakoğlu deseniz öylesine. Piyanoyu dinlerken mest oldum..Hatta kendimi kaptırmaya çalıştım çünkü yanımdaki kızlar çıtır çıtır çekirdek yediler. Arada bir onları duymayıp Fahir Atakoğlu'nu dinlemeye kaptırabildim kendimi. Muhteşemdi yani. 2 gün sonra da Sezen Aksu konseri var. Bakalım ona gidebilecek miyiz...

1 yorum:

eci-co dedi ki...

ben de vardım orda ben dee.. ama cekirdek çıtlatmadım yemmin ederim. (çıtlatan kocam olsa tanımam. sırtımı dönüp abime sarılmışılığım da vardır..)