28 Mayıs 2007 Pazartesi

VE SİNEMALARDA...





25 Mayıs tarihinde Karayip Korsanları: Dünyanın sonu gösterime girdi. Tabi önceki iki filmi de izlemiş olmam nedeniyle bana çok uzun bir bekleyiş gibi gelen bu bölümün ilk gösterimini yakaladım. Bir nevi gala.. (keşke johnny depp de olsaydı :)) çok büyük ümitlerle girdiğim filmden mest olmuş şekilde çıktım. bu kadar güzel bir kurgu, görsel efekt herhalde yüzüklerin efendisi serisinde vardı sadece. Bu adamlar yine başarmışlar. filmi sonuna kadar soluksuz izledim. Yalnız sanırım 4. filmi de çekecekler. Artık işin suyunu çıkaracaklar gibi geliyo bana. bir gün bi bakıcaz karayip korsanları 325. bölüm: ıvır zıvır ... Neyse filmi izlemek isteyen herkese tavsiyem bir an evvel, hiç vakit kaybetmeden hatta bu yazıyı okuduktan sonraki 5 dk. içinde izlemeye gitmeleri... Efemine korsanımız Jack Sparrow yine oyunculuğunun doruğuna çıkmış. Bundan sonra oynadığı filmlerde de acaba bunu hissedebilecek miyiz? izleyip göreceğiz...


Bunun dışında bir kaç film daha vardı ama ne yalan söyleyeyim isimlerini bile hatırlamıyorum :)

8 yorum:

aimge dedi ki...

Bir Depp hayranı olarak söylemeliyim ki bu filmde de harikalar yaratıyor.Oyunculuğu tiyatro kokuyor, bir karakteri oynamaktan çok, yeni bir karakter ortaya koyuyor. Çoğu aktörde bunu göremezsiniz, iyi aktör olmalarına rağmen, her filmde bu kadar canlı ve kendine has bir karakter ortaya çıkarmayı başaramayabilirler. Depp'in oyunvuluğunu daha ayrıntılı olarak izlemek isteyenler için bir tavsiye: Dünyanın en kötü yönetmenini canlandırdığı :ed wood: bu filmde gerçekten çok iyi:)

Adsız dedi ki...

İkinci filmden memnun bir biçimde çıkmıştım. Ancak, seri filmlerin çoğunda olduğu gibi, üçüncü film beni hayal kırıklığına uğrattı. Bence oldukça uzun ve daha fazla klişe ile çekilmiş sahneler, filmi sırf üçüncüsünü çekmiş olmak için var ediyordu. Yine de hem Depp'in oyunculuğu, hem de görsel yönü filmi kurtardı. İfade etmek istediğim bir şey daha var ki o da hayranı olduğum (Shine filmini izleyenler bilir) Geofrey Rush'ın oyunculuğuydu. Gözlerini oynatışına, mimiklerine hasta oldum her zamanki gibi. Bu arada, piknik yapmaya gelmiş gibi elinde patlamış mısırlarla sinemaya girenler yüzünden, eşimle en arkadaki yerimizi feda ettik ve önlere geçtik. İtiraf edeyim; filmden alabileceğim hazzı azalttı bu durum. Protesto ediyorum: sinameda patlamış mısıra hayır!:)(suna)

gölge dedi ki...

Sunacım, mısır olsun yawww.. gıcırdatmadan yendiği zaman güzel oluyor :))

ezop dedi ki...

Ya ben de hastasıyım hem Geofrey Rush'ın hem de Depp'in. :)

aydan dedi ki...

Bazıları güzel diyo, bazıları beğenmiyo 3. filmi. Ben daha izlemedim. İlginçtir ama ben Karayip Korsanlarında Johny Deep'e değil de Orlanda Bloom'a hastayım:)

gölge dedi ki...

Orlando Bloom en kusursuz güzelliğini Yüzüklerin Efendisi serisinde sergiliyordu yaw. ben orda hasta olmuştum. :)

aimge dedi ki...

Orlando Bloom için kusursuz güzellik tanımı oturmuş bence de ama depp için tanımlama yapacak olursam depp'in olduğu yerde kusursuz güzelliğe bakma ihtiyacı kalmıyor benim için :)

Adsız dedi ki...

geofrey rush: sade..tavsiye edilir:) ben yine de sinemada mısıra hayır diyorum, bana gelin, beraber yielim! (suna)