6 Kasım 2008 Perşembe

ÇOOKKK ZAMAN OLDU...

Her zamanki gibi ben yine ara verdim hayatıma ve geri dönüş yapmaya çalışıyorum. Hayatımın gidişndeki saçma sapan işler artık beni yormaya ve daha fazla üzmeye başladı. Çeşitli dönüm noktalarından geçtim ve hala da geçmeye devam ediyorum. Doktoraya başlayamamış olmaz durumunun yarattığı aşırı stres ve depresyonla uğraşmaya çalışıyorum halen. Sadece doktoraya başlamayamış olsam yine de üzülmeyeceğim. Doktoraya başlamak için bulunduğum bütün girişimlerde bazı insanların engellemeleri ile karşılaşmış olmam beni daha çok yıpratıyor. Neyse sonuç olarak halen hayattayım ve iyi veya kötü bir şekilde hayatıma devam ediyorum. Bir de bu aralar oğlumun doğum günü partisiyle kafayı bozdum. Oğluşumun dün doğum günüydü ve yarın onun için aile ve arkadaşlarımızla birlikte geçireceğimiz bir doğum günü partisi hazırlamaya uğraşıyorum. Sonuna geldim sayılır. oğlumun cicilerini aldım, palyaçosunu ayarladım, mekanın süslenmesi ve mekanı ayarladım gelecek kişilerden de gelip gelmeyeceklerine dair cevapları da topladım... umarım yarın güzel bir eğlence düzenleyebiliriz. neyse benden şimdilik bu kadar umarım ilerleyen günlerde daha umutlu şeyler yazabilirim...

Hiç yorum yok: