27 Haziran 2008 Cuma

AH BU EL YOK MU....

Bir haftadır devam eden el şişkinliği ve ağrısı canıma tak etti artık :(( sağ elim inanılmaz bir şekilde şiş ve gerçekten ağrı yapıyor. Günlük hayatıma devam etmekte çok zorlanıyorum. Gece uyumak dert sabah uyanmak gündüz iş yapmak ne olacak bilmiyorum...

Neyse son günlerde sıcakların da iyice artması nedeniyle evimize bir klima almaya karar verdik. Karar verdik ama bir türlü beceremedik. 12 yıllık bizim evde 4 yıllık mazisi olan hiç kullanamadığımız külüstür klimamızın dün yine servis çağırarak bakımını yaptırmak istedik bir umut çalışır belki diye ama olan yine paramıza ve zamanımıza oldu. Gelen adam en sonunda dedi ki abi bunun motoru yanmış istersen değiştirelim... yuh... kaç kere değişcek bunun motoru? 2 sene önce değişti biz hiç kullanamadan yine motor arızası... velhasıl kelam bir klima almaya kesin kararlıyız ama hangi klimayı beğensek mutlaka bir kişiden şikayet geliyor. Tamamen kararsız bir şekilde ortada kalakaldık. Şimdi düşünüyorum da acaba biz klima falan almaktan vazgeçsek de şöööle uzak serin bi yerlere mi taşınsak??? o da olmaz ki... Bugün sevgili eşim bu işin peşinde koşturacak bakalım neler olacak ne alacaklar ve ne çıkacak... çok merak ediyorum. bu arada biz sanırım 1 hafta daha sıcacık saunadan güzel evimizde oturup off pufff demeye devam edicez.. Bu arada oğluş sıcaktan uyumayacak annesini deli edecek. Aslında haklı garibim. o kadar sıcak ki biz bile uyuyamıyoruz o daha hassas yazık.. elimizde yelpazeler o uyumaya çalışırken biz onu serinletmeye çalışıcaz. canım benim ne kadar da özledim oğluşumu....

1 yorum:

Olcay Turkoz dedi ki...

Super klimamiz Westen hizmete girmistir. Vatana millete hayirli olsun... :)